''Dagens lunch''

Brist på fantasi så lägger jag ut en bild på min lunch idag.
Efter en stressig morgon  i skolan cycklade jag i rask fart hem där Ingrid och mormor väntade!
När jag kom hem var jag superstressad då jag hade hundra saker i huvudet och en massa måsten som jag är tvungen att ta itu med + att jag var extremt hungrig. Ni vet så där hungrig så man knappt kan stå på benen och jag kände mig yr.

Sprang ner till apoteket och till vivo köpte lite grejer och lagade snabbt till den här goda salladen.
Den slank ner på två röda kan ja lova.

1 Bifftomat
1 paket tulips bacon i färdiga tärningar (för den late )
Lite keso av valfri smak. Jag tog feta och oliv
Färdigskuren sallad (för den late)
1 avocdo (ready to eat)

Blanda ihop allt , sen är det klart att ätas




Ingrid i sin Molo fleece



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0