Full rulle

Idag kom mamma/mormor på besök. vi lunchade nere på princess och sen gick vi och köpte glass, givetvis fick Ingrid smaka!
Sen fick vi lite dåligt samvete för att vi slängt i oss så mycket mat så vi gick först en sväng i klädbutikerna på centrum och sen en lång promenad till vackra Näset på Lidingö.

Sedan kom pappa/morfar för att hämta upp mamma/mormor och passade på att hjälpa mig att fräscha upp min cyckel och såklart leka lite med Ingrid.

Nu har jag haft en skön stund för mig själv på balkongen läsandes flera tidningar som har legat och väntat i veckor pgr av att jag inte har haft tid/lust att läsa.
Skönt att få det gjort.

Nu ska vi äta sen middag.Köttbullar, potatis, sås, lingonsylt och sallad.

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0