Knepig granne

Fick en välbehövd sovmorgon till halv åtta imorse!
Dra på trissor!
Snälla Ingrid gör det här till en god vana  <3
Nu har vi varit ute och handlat mat, lunch och middag samt till princess och köpte en stor latte och en brie salami baguette som jag åt på tre sekunder! Otroligt god!
Vad ska man hitta på idag    ?
Funtar på att åka och bada nånstans med lillan. Eventuellt vara så överambitiös och ta med vovven också. Men det ska vi hålla osagt. Möjligt att jag ändrar mig på den punkten.

Vi ska iallfall börja med att röja upp här. Har ett otroligt kontrollbehov och kan aldrig lämna lägenheten ostädad.

En annan lite ''lustig'' sak. Det bor en rysk familj. En man, hans fru och deras vuxna son i en lägenheten intill oss.
Det knepiga är att jag har inte sett till kvinnan i familjen på mycket lång tid. Fastän jag är säker på att hon är i lägenheten men hon går aldrig ut! Jag hör vattnet rinna, tvättmaskinen är på plus att hon öppnar altan dörren då och då men har alltid nerdragna persienner.

Folkskygg kanske  ? Någon form av socialfobi ?

konstigt är det iallafall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0