Lekdejt

Vädret höll i sig iallafall. Jag och Lollo, Leo och Ingrid möttes upp nere vid centrum och gick en tur till Jarmeus för att se om det fanns skor till bebisarna. Tyvärr hittade jag inga i rätt storlek. Jättesynd för jag såg världens sötaste små sandaler ( Jag vet!inte så värst smart att köpa sandaler nu när sommaren snart är slut), men dom var verkligen bedårande, synd att dom endast fanns i storlek 19. Tydligen har Ingrids fötter vuxit , 2,5 cm på 1,5 månad  Det är helt otroligt mycket så nu måste vi  gå och köpa nya skor till damen!

Vi tog en snabbfika på Princess och jag passade på att få i Ingrid lite lunch, sen gick vi upp till lekparken och lät dom härja fritt!
Idag är en stor dag här hemma. Ingrid har nämligen börjat gå ute också! Tultar omkring som hon aldrig gjort något annat, och jag är förstår sprickfärdig av stolthet! Det var fullt av barn på lekparken och jag ville såklart  att alla skulle titta på min unge! Min unge som är så speciell och unik och världbäst på alla sätt och vis!
Och alla tittade såklart, man kan ju inte göra annat när man ser en sån go unge som precis lärt sig gå!

/Världens stoltaste mor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0