Onsdag

Massor av ärenden har blivit gjorda idag.

Köpt en jätterolig födelsedagspresent till min lilla niece Julie.
Jag och Ingrid ska nämligen dit på barnkalas på lördag.
Inhandlat en helt underbar Molo Lurv jacka i lila till Ingrid, det får bli födelsedagspresent för hon fyller ju snart år hon med.
Var nere på Expert och fixade ett nytt minneskort till kameran. Gissa vad som hände när jag kom hem ?
Glömde att man måste ha en minneskortsläsare! Annars kan man ju inte ens sätta in kortet i PC:n. Mindre kul.
 Så nu har jag pratat med pappa som har en drös med teknikprylar och grejer hemma ( han jobbar med data/it) så jag ska få ett av honom på måndag!
Känns skönt att slippa lägga ut 300kr. Dom kan man lägga på roligare saker.
Så på måndag lär det komma en hel del bilder.

Nu håller vi på och bakar här hemma. Eller rättare sagt jag bakar och Ingrid drar ut saker ur lådorna. :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0