Typiskt

Trist väder vi har på Lidingö idag. Bara regn , regn och åter regn. Det är ju inte kallt det är huvudsaken.



Var nere på Expert för att se om dom möjligtvis hade en usbkabel till min Sonycybershot då jag har en massa bilder på kameran som jag vill kunna använda. Nix det hade dom inte sa han i butiken. Och det är praktisk tagit omöjligt att hitta någon annanstans heller, han sa åt mig att köpa en minneskortläsa istället. Nej sa jag jag behöver en usbsladd så jag kan använda bilderna I KAMERAN. Då efter ungefär fyra försök börjar han inse vad det är jag vill ha och ber mig komma tillbaka imorgon då han kanske har hemma liggandes. Att det ska vara så otroligt svårt att hitta!
Har sökt överallt på internet, letat i butiker, ja you name it. Men det finns inte att få tag på. Vi får hoppas att det löser sig imorgon och jag snart kan använda kameran igen.
Det var ett långt inlägg om en något så betydelselöst som en usbkabel men för mig har det utvecklats till ett problem.

Nu ska jag fundera ut vad vi ska äta till middag. Det lutar åt lasagne och en god sallad.

ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0