Torsdag

Vi kom precis innan regnet, för nu öser det verkligen ner!
Idag har vi bokat Ingrids tårta tror den blir helt perfekt. Nu sitter jag och funderar lite på vad för tårta jag ska på baka till på måndag, då hon fyller år!
Det lutar åt en marängtårta! Det är lite speciellt då vi har många allergiker i familjen. Jag är nötallergiker, mamma är mandelallergiker och Ingrid är äggallergiker. Jag ska nog komma på något trevligt.

Sen har jag varit och registrerat mig i skolan. Jag börjar redan nästa vecka. Känner rätt så mycket ångest för att lämna lillan. Men hon kommer vara hos mormor och morfar så jag tror det kommer gå alldeles utmärkt! plus att jag bara kommer vara i skolan tre dagar i veckan.  

I eftermiddag får vi besök av just mormor och morfar så jag ska nog ta och röja upp här.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0