Onsdagen den 23de December 2009

Imorgon smäller det! Då är det JULAFTON. Ända sen man var liten så har man gått och längtat efter den dagen.
Vi ska fira hos mina föräldrar och sen på juldagen bär det av till landet. Hoppas att snön ligger kvar ett tag till.

Idag har J varit hemma med Ingrid och jag har lugnt kunnat strosa runt på stan och införskaffa de sista julklapparna. Alltid ute i sista stunden och jag var inte ensam. Är verkligen glad att jag lämnade Ingrid hemma.

Nu ska jag slå in lite klappar till Ingrid. Hon har redan fått en försmak på julen genom att öppna ett megastort paket från mig och J. En Briospis som hon kommer att ha mycket glädje av framöver och såklart en massa kastruller, vispar , stekpannor och låtsas mat!



GODJUL!!

Kommentarer
Postat av: Matilda - Snart 2barns mamma!

ja det sista man vill nu är att ta med en vagn in i stan, halvt omöjligt att komma fram.

god jul på er med hoppas ni får en trevlig helg !

2009-12-25 @ 23:10:56
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0