Söndag!

Jag har nog världens goaste unge ( Nej jag är inte partisk alls :=)
Ikväll vid nattningen, efter tandborste och saga ligger Ingrid i sängen och ska försöka sova , hon vänder och vrider sig som hon brukar , gosar in sig i kudden, tittar sen på mig och säger "mamma!! heej! och ger mig världens största och finaste leende sen en STOR  kram på detta och en klapp på kinden!

 Det var ett sånt otroligt gulligt ögonblick så man bara smälte!

Hon har också lärt sig hur man matar vovven. Otroligt behändigt :=)


Nu blir det att plugga för hela slanten! betygen sätts nu till veckan, och jag vill ha bra betyg.
Hittils har det gått bra, men det är inte klart ännu !

Trevlig kväll på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0