Fältöversten

Jag och Ingrid tog en snabblunch nere vid Princess. Ingrid är lika snäll att ha med sig varje gång, när andras ungar sitter och gapar o för väsen, så sitter min lilla dotter och tittar sig omkring, hälsar på folk och är allmänt supermysig! Har jag nämnt att hon säger hej till allt och alla?  supergulligt!
Åt en avocadosallad på Princess Dom har verkligen superfräscha sallader.

Sen blev det en tur till Fältan. Skulle kika på lite rea kläder på PoP. Men det var så utplockat.
Istället kom jag hem med ett schampo från Paul Mitchell ''Instant Moisture Daily Schampoo och ett balsam från Tigi ''Dumb Blonde'' Hoppas att dom ska funka. Brukar normalt sett använda Kerastase men jag orkade inte åka ner till city så det fick bli dessa. Blir nog bra.

Nu är Ingrid jättepömsig och behöver sova. Fast först blir det ett välbehövligt bad för damen. Sen favorit sagoboken och ner  i mysiga renbäddade sängen. Hon sover självklart fortfarande med oss!

Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0