Midnatts Update

Kunde inte sova så jag bestämde mig för att fixa iordning mig lite.
Som småbarnsmor är det lätt hänt att man glömmer bort sig själv och sin kropp så jag kände att det var dags! :=)

Gjorde inpackning, bodyscrub, rakade benen, noppade ögonbrynen, ansiktsmask, återfuktning och målade naglarna.

Tänkte lista mina favoriter!

Inpackning: Kerastase Forceintense, 6 st små mini tuber som gör mirakel för ditt hår! Otroligt bra
Bodyscrub: Mario Badescu Rasberry bodyscrub luktar fantastiskt gott
Ansiktmask: Alaska Glacial Mud.  Jag har nog aldrig haft så bra hud som när jag började använda den här masken.
Fuktighetskräm: Clarins hydraquench Cooling cremegel, Jag har testat en massa återfuktare men ingen slår den här!
Kroppslotion: Mango bodybutter från bodyshop. Simply the best.
Nagellack: Essie Strawberry Cupcake.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0