Rolig Tisdag

Snacka om att jag och Ingrid haft superkul idag.

Vi mötte upp Leo och Lollo vid centrum och åkte till Tjärhovsplan på Söder.

Vi gick till ett ställe som heter Chokladfabriken.

Avnjöt en helt otrolig varm choklad och en härlig smördegbakelse med chockladkräm och bär. Våra småttingar hade också roligt och fick smaka bakelse och annat gott!

Det är otroligt, jag och Lollo har bara kännt varann i  två månader. Det känns som ungefär två år. Vi kommer fin fint överens och har alltid massor att prata om. Tänk att vi träffades på bussen till Lidingö Centrum!  Amazing!

Nu har jag precis slängt i en tvätt! och middagen e klar. Så nu ska vi äta. Det blir bakad potatis i brist på inspiration.
Imorgon åker vi. Jag och Ingrid. J ska vara kvar här uppe och jobba. Hoppas att tågresan ska gå bra. Det tror jag!


Ha en fin tisdagskväll alla trevliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0