Spontanfika och lite shopping

Sprang på en kompis idag , vi hade precis messat varandra att vi skulle ses nåndag snart och så träffar jag på henne i centrum utanför Princess.
Tog en snabbfika tillsammans med henne och hennes väninna. Mycket trevligt, fast jag måste säga att Princess har blivit sämre med bakverken. Fanns nästan ingenting att välja bland. Jag som är nötallergiker hade ännu mindre att välja, så jag tog en torr kardemumma-bulle. Den varma chokladen var himla trevlig iallfall.

Annars har det inte hänt speciellt mycket. Träffade Buffys nya hundvakt vid elva-tiden i förmiddags. Hon ska passa vovven medan J jobbar och jag och Ingrid är på Västkusten.
Ska bli skönt att åka bort. Hoppas bara att vädret blir bra.

 Nu ska vi äta middag. Har lagat kycklinggratäng.

Ha en trevlig kväll alla trevliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0