Frisören!

Dagen började med att jag stressade ner till bussen, hade totalt glömt bort att jag hade en frisör tid kl 11 på morgonen!
(Jag vet 11 är inte sent men när man är mammaledig då är det sent! )
Kom ''bara'' 20 min för sent. Men hon var gullig och sa att det var okej.

Färgen blev fantastiskt bra som vanligt! Hon är grym Åsa,  jag blir alltid lika bra i håret. Färgen är perfekt, inte för ljus och inte för mörk helt underbart rågblont! jaja  Nog tjatat om håret.

Sen gick jag och Ingrid ner till apoteket för att köpa lite nödvändiga saker och sen  gick vi förbi en tebutik och köpte med ett jättegott som heter:Rabarber och Grädde som passar jättebra tillsammans med min nybakta banankaka. 

Nu blir det lite serier och mera kaka.. hmm.. vart ska detta sluta

En bild på  hårfärgen! är Supernöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0