Toppendag!

Mötte upp Madde och Vilgot på Kulturhuset! Kände mig lite less på att ligga på stranden idag igen.

Det blev en god sallad och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord.

Tyvärr hade vi dock placerat oss lite fel, vi beställde mat från en restaurang men det fanns inga bord så vi satte oss på ett annat café lite längre bort. Det var ju givet att vi skulle bli tillsagda såklart.
Vi packade upp alla prylarna till barnen, värmde barnmat och fixade allt som behövde fixas så ser jag ägaren komma gående mot vårt bord och såklart ber oss att flytta på oss,
 
jag kan ju lugnt säga att jag var inte speciellt trevlig mot honom vilket han inte förtjänade, han såg oss komma, han
såg oss sätta oss ner, men ändå var han tvungen att vänta tills vi börjat äta vår mat. Det handlade ju bara om en sak- han var ute efter bråk. Men tyvärr hade han stött på fel sorts småbarnsmorsor.

Vi flyttade oss inte en millimeter vill jag lova.

Tyvärr tog jag inte några bilder idag. Jag dumma nöt hade glömt bort att ladda kameran. Måste bli bättre på det.

Ha en fortsatt fin söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0