Givande dag!

Idag har vi fått ut mycket utav dagen.
och vi är nästan klara med alla ärenden!
På Nk hittade jag en jättefin bikini som satt superfint.
Sprang till Scampi på Nybrogatan och kikade också men ack så tantiga bikinis!  Nej tacka vet jag Nk. Där finns allt på ett och samma ställe.
Sen köpte jag ett par svarta Havainanas flipflops till mig. Otroligt bekväma.

När jag skulle prova prova olika bikinis på Scampi var det en sån otroligt ohjälpsam expedit.
Man nästan skämdes när man var tvungen att fråga om ny storlek. Hon skrek åt mig ''Du får faktist vänta på din tur''
Jaså minsann!   Men då var måttet rågat för min del och vi lämnade butiken.

Man ska inte låta otrevligt folk förstöra dagen för en. Bara räcka ut tungan åt dom och gå vidare.  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0