Musiken

När jag blev gravid med Ingrid så gick jag på Kulturamas Klassiska sånglinje år  2.
Det var en rätt tuff tid speciellt för mig i slutet då jag var stor och otymplig.

Men det positiva med det hela var det otroliga magstödet jag fick!
Det kan jag sakna nu när jag inte har nån mage längre.
Säkerheten man kände i kroppen när man sjöng.

Saknar naturligtvis också allt annat med sången. Till o med de rutinmässiga uppsjungnings momenten på morgonen när man var som tröttast och man var tvungen att sjunga TRESTRUKNA F  kl 09:00 på dagens första lektion.

Den roligaste konserten vi hade på Kulturama var helt klart när jag sjöng In Uomini In Soldati!
Det var så fantastiskt kul att få spela ut och spexa på scenen som Despina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0