Shopping och resa till Cypern

Idag har vi varit ute och inhandlat lite nödvändiga saker inför resan. På tisdag åker vi till Cypern. Det är första gången vi reser dit och anledningen till att vi valde Cypern är för att det inte är så lång flygtid. Drygt fyra timmar. Man vill helst att det ska gå så snabbt som möjligt när man har en liten bebis med sig.

Jag har en massa saker att förbereda innan vi åker. Jag måste köpa Havainas till mig och J och en bikini i storlek 70 DD då mina bröst har svällt nåt kopiöst nu när jag ammar. Hoppas man kan hitta en snygg och inte alltför tantig bikini.

Nån som har nåt tips ?

Ska ge mig ut och kika på fredag.

Imorgon ska jag och Ingrid på picknick med Madeleine och Vilgot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0