pictures

Lillan är fortfarande supersnuvig. Dock är febern bättre.  jag funderar på om det kanske är tredagarsfebern ?
Vi har tagit det hyfsat lugnt idag. På eftermiddagen gick vi en sväng till lekparken vid björnvägen och härjade runt ett litet tag. Ingrid kunde inte bestämma vad hon ville göra. Först gunga i cirka 2 sekunder. Sen åka rutschkana. Sen tillbakak till gungan. Ja herregud vad hon velade. Men roligt hade hon. Vi träffade Ingrids nyfunne vän Rio också.
En trevlig liten pojke som bor rätt så nära oss och som är lika gammal som Ingrid.

En grymt positiv sak är att Ingrid somnar varje kväll hur lätt som helst. Bara lägger sig på kudden efter godnattsaga och så sover hon på 2 minuter. Gullungen.

Nu ska vi äta lite Omelett med svampstuvning här. 

Ha det fint!
 

Lägger ut lite bilder som jag tagit med min mobilkamera. Alltid nåt :=)

Glöm mina varulvsögon på bild nr 2 :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0