Fever

Skönt med fredag och helg!
Sitter och kikar på Idol. Gillade killen som kan sjunga opera, skarpt!
Ingrid har haft feber idag. Igen! stackarn har varit sjuk väldigt mycket på sistone. Men jag antar att dom ska vara sjuka en hel del innan dom har ett fullgott immunförsvar.
Hon fick alvedon och nässpray till natten så jag hoppas hon ska sova gott.

Imorgon var vi bjudna på 30 årskalas i Vaxholm verkar som vi får stanna hemma trots allt. Inte kul att gå på 30 årsfest med en sjuk liten Ingrid.
Lite besviken är jag allt. Det är inte ofta vi kan gå ut nu när vi har en liten ettåring hemma. Men jag får trösta mig med att det blir fler tillfällen.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0