Träning och Högskoleprov

Då har man gjort högskoleprovet och det kändes som det gick riktigt bra. Jag är optimist! Bra och lärorikt att ha gjort det iallafall.
Ikväll har jag tagit det lugnt framför Millenium. J är ute och svärmor tog en tidig kväll så jag fick tvrummet helt för mig själv. Skönt och välbehövligt. No offense mot farmor. Hon är bra på alla sätt och vis. Men umgås man dygnet runt behöver man lite andrum då och då.
Dom senaste dagarna har jag ägnat åt att träna mycket på Sats. Jag har ju varit medlem där i åratal men det är först nu jag börjat använda kortet på riktigt. Jag går på en del klasser och märker redan stor skillnad. Man blir så otroligt pigg av träning!
Imorgon ska jag köra ett Shape-pass kl 10:30. Om jag orkar upp vill säga.
Vi får väl se.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0