Inskolningsdax

Första dagen på inskolningen gick utmärkt. Det är en liten grupp som Ingrid har hamnat i som verkade hur bra som helst. Ingrid fattade speciellt tycke för en pedagog som jag hoppas kommer se till vår tjej lite extra då hon är van att ha mamma och pappa med sig jämt och ständigt.

Efter dagis stack jag iväg för att skriva avtal med mitt nya jobb där jag börjar i slutet av månaden. Det känns hur bra som helst. Förutom att lämna min finaste som jag varit med dag och natt nu i två år. det känns tungt.

Samtidigt vet jag att hon kommer att ha det hur bra som helst på dagiset och det blir korta dagar. Vilket känns otroligt skönt.
 
Imorgon är det den andra ínskolningsdagen och onsdag är det meningen att Ingrid ska vara på dagis helt själv.

Nu ska jag stänga igen för idag. Behöver lite extra sömn då vi har en stor dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0