Sopranos-abstinens

Det är underbart när något funkar riktigt bra.

Ingrid älskar verkligen dagis. Hon hoppar glädjeskutt varje dag när hon får komma dit och pedagogerna är dom bästa ja träffat. Har inte träffat många men det kan omöjligt finnas bättre :=)

Det var inte heller dumt att komma hem till ett städat hem och till en hemlagad kinesisk middag efter en tröttsam dag på jobbet. Tack för det :=)

Nu sover Ingrid, och jag känner för att slå igen mina blå, men känner att jag borde kunna hålla mig vaken till kl nio åtminstone.

Lite tråkigt är det att dom slutat sända Sopranos. Det har jag ser emot varje kväll. Jag blir tvungen att köpa boxen för att lindra min sopranos-abstinens.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0