Viktigt möte

Jag ska på ett jätteviktigt möte imorgon kl 13, som jag ska berätta mer om beroende på hur det gick :=)
Dessvärre har min hals börjat ömma och näsan rinner.

Varför just nu kan man fråga sig  ?

Idag har vi träffat Leo och Loan och pratat om våra resor. Dom har nämligen varit i Vietnam samtidigt som vi var i Kina, så det fanns en hel del att prata om. Det var dock väldigt lätt att tappa tråden då våra små flög runt som små yrväder och jag och Lollo fortsatte varje mening med " Vad var dett vi pratade om nuigen"

Men dom var så goa våra små, gick runt hand i hand och kramades sen när vi skulle åka hem.

Snart ska vi ha en middagsdejt med våra fina vänner!

Nu är det dags att sova. Huvudet bara värker. Jag ber till högre makter att jag ska bli bra tills imorgon.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0