BVC

Sitter här och försöker knåpa ihop en text om etnicitet inom olika stater. Det går lite trögt måste jag säga.
Jag är verkligen en kvällsmänniska. På kvällen kan jag verkligen koncentrera mig och koppla av önska bara att kvällarna kunde vara en uns längre så man har tid att göra alla dom där måstena.

Hjärtat är på dagis och jag ska gå och hämta henne om sisådär 45 minuter.
Vi ska till BVC på 1,5 årskontroll och Ingrid ska få sin fjärde vaccinationsspruta.

Dagsmamman skrämde mig en aning imorse då hon berättade att Bella ( En av barnen) troligtvis har vattenkoppor.
Nej tänkte , jag som inte har  haft vattenkoppor, tänkt att få det i vuxen ålder. Det måste vara helt fruktansvärt.
Vi får hålla tummarna att varken jag eller Ingrid får vattenkoppor helt enkelt.

Nu ska jag äta en sallad och öppna lite post. Sen bär det av till bvc. Uppdatering om Ingrids vikt, längd och huvudmått kommer senare i eftermiddag/kväll för den som är intresserad :=)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0