Effektiv

Jag har hunnit med en hel del idag. Först iväg till doktorn imorse sen skulle jag egentligen ha träffat Jenny men tyvärr hade jag sett fel på tiden och hon kunde inte träffas förrän vid lunch så vi tajmade inte varann idag!
Hoppas på att träffas till helgen istället!

Nu har jag städat och plockat iordning och sen hunnit med lite pluggande också.
Om cirka 45 minuter ska jag hämta Ingrid hos dagmamman. Ska bli så skönt att få hem henne igen då hon var lite ledsen när jag gick imorse.

Nä nu måste jag sluta läsa en massa bloggar och ägna mig åt plugandet istället!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att jag inte är den enda som kör med mutor! =)

Trivs Ingrid hos dagmamman? Vad är det du pluggar nu?

Kram

2010-02-03 @ 19:41:54
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

Tack för gratulationen :-)

ja det var absolut lättare, nådde aldrig den där "toppen" där jag trodde jag skulle dö som jag gjorde förra gången. Det jobbigaste var de två sista krystvärkarna ^^

2010-02-04 @ 09:51:48
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0