Godmorgon

Med en natt med lite sömn ska det bli skönt att vara hemma idag och bara mysa tillsammans.

Torsdag 
är våran lediga dag och då är Ingrid hemma. Jag uppskattar verkligen att vi kan ha ett sånt här flexibelt schema och att vi har ordnat våra tider så bra så att hon slipper dagis varje dag. Jag tror iofs inte att Ingrid tar skada av att vara där varje dag det är mer att jag så gärna vill ha henne hemme åtmnistone en dag i veckan. På fredagar är ju J hemma med henne. Dock inte imorgon då måste han jobba så då ska mormor ta hand om lillan.

Nu har vi precis ätit havregrynsgröt och druckit nypressad juice. Vilken energi det ger på morgonen att äta en ordentlig frukost är viktigt!
Kaffe är naturligtvis också otroligt viktigt för en morgontrött person som jag.

Nu ska vi plocka undan här.  Jag har en duktig hjälpreda som mer än gärna hjälper till :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0