Hemtenta!

Här har man varit dålig på att uppdatera. På kvällen jag så trött så den lilla energin som finns kvar går till att zappa kanaler eller bara ligga och slöläsa bloggar =)

Har lämnar Ingrid hos dagmamman. Det gick riktigt bra idag. Hon grät bara pyttelite och vinkade samtidigt som hon höll hårt hårt i nallen och med nappen i munnen såklart. Lilla hjärtat. Man skulle helst  bara vilja ta med henne hem när hon ser så underbart söt ut.

Nu ska jag sätta igång med en hemuppgift på som ska in fredag. Jag har lite ångest inför den här uppgiften då den är jobbig och jag har skrivkramp!

Ska eventuellt in till stan ett ärende sen innan jag hämtar Ingrid vid 14:30. Jag får se om jag hinner!


Ha en sköön och stressfri tisdag!

Kommentarer
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

haha ja visst blir det drygt att läsa samma hela tiden ;) fast de tycker ju att det är lika roligt varje gång, kanske för att det vet vad som händer eller något :O

2010-02-09 @ 17:36:44
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0