Onsdagen den 24/2-10

Lämnat lillan på dagis och varit ute med våran fina vovve så nu ska jag bara sätta mig ner och plugga.

Bevittnade en jättetråkig händelse förut. Vi har ett dagis ett stenkast från vår lägenhet. Jag brukar gå förbi dagiset när jag rastar Buffy.
Idag såg jag en ensam liten tjej sitta på en bänk och gråta efter sin mamma inne på dagisgården.
Det var minst 4 dagislärare i närheten inne på gården samt ett par pedagoger som stod i princip bara 2 meter från henne och totalt ignorerade den här stackars tjejen. Jag sa ingenting. men det ångrar jag nu.  och jag som hade tänkt placera Ingrid på det dagiset. Fast vem vet det händer säkert lite här och var.
. Det är verkligen tragiskt att se en liten femåring sitta och gråta utan att någon bryr sig. Mamman är på jobbet och har ingen aning om vad som händer.
Jag har god lust att ringa förskolechefen och klaga sånt här ska inte få hända.

Dags att plugga nu.

Ha en fin onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0