Onsdag

Idag har det varit full rulle. Först skola för min del. Sen hem för att skynda iväg till inskolningen hos Ingrids dagmamma.
Dessvärre somnade Ingrid på vägen. Så det blev ingen inskolning! Imorgon är jag ledig då ska vi dit tidigt.
Jag tror att det är mycket bättre att börja inskola på morgonen då hon är som mest pigg.
Nu har vi ätit middag. Korv och pasta. Ingrids favorit. Hon har blivit så kinkig med maten den senaste tiden.  Jag h oppas verkligen det släpper snart! Så man kan börja äta "vuxenmat" igen :).
Nu har jag precis damsugit, slängt in en tvätt och en disk så nu ska vi bara ta det lugnt i soffan ett tag.
Skönt att slappna av lite efter en stressig dag!

Ha en trevlig onsdagskväll!



Kommentarer
Postat av: Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

eftersom att bonti sålde icandy så pass mycket dyrare så gissar jag på att även uj´n är lite dyrare där. barnbutiken? vart ligger det?

2010-01-21 @ 20:01:32
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0