Senaste dagarnas bravader

Dom senaste dagarna har vi hittat pa massor av roliga saker. I mitt fall har det blivit en hel del shopping och vi har besokt en flertal stora kopcentrum och pa den fronten ligger Stockholm i la.
En del saker ar billigt. Men overlag tycker jag att det ar ungefar samma priser som i Svergie, daremot om man shoppar pa marknader da kan man fynda saker for bara nagra kronor.

Igarkvall var vi pa nattmarknad pa Nanjing Conficus Temple. Hur vackert som helst att se batarna aka ivag over floden och vackra ljus precis overallt.
Vi tog naturligtvis en hel del bilder och nagra ska jag lagga ut pa bloggen.

Pa formiddagen idag var jag ivag pa manikyr och fick otroligt vackra naglar till en brakdel av priset i Sverige.
Sen gick vi hem och at lunch, vilade lite och akte ivag med Metron till ett stort kopcentrum mitt i stan. Det var tyvarr u\inte sa bra som jag hade trott sa den ende som hittade nagat var Johnny, som kopte ett par trojor.

Imorgon ska vi besoka NanJing Underwater World dar man far se vackra delfiner , fiskar och andra djur och jag ar saker pa att det kommer uppskattas av en viss dam har hemma.

Har komme lite bilder fran gardagen och idag!
Enjoy  :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0