Kvällspigg och morgontrött

Som vanligt sitter jag uppe och surfar sent. När ska jag lära mig att somna i tid. Är alltid morgontrött.

Idag har vi lekt tillsammans med våra fina grannar. Det har blivit lite av en rutin att gå upp tidigt och ut till lekparken för att leka med Moa och Greta medan vi mammor sitter och småpratar.

På eftermiddagen efter Ingrids nap packade vi picknickkorgen och åkte till stranden. närmare bestämt Käppala och badade och till Ingrids glädje fick vi se massor av stora båtar också. Buffy flög runt som en tok. Fastän det var hundförbud men det gav vi blanka sjutton i.

På lördag åker vi på semester och det ska bli hur skönt som helst. Kameran ska förstås med så jag ska ta mycket bilder. Nu hoppas vi bara att vädret blir bra.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0