Senaste nytt

Senaste nytt som har hänt hos oss är Ingrid som börjat använda potta!
Ikväll gick det superbra och vi får hoppas att det håller i sig.
Imorgon ska vi åka in till stan för att fira min pappa och mamma som fyllt/fyller år och det är jämt så det blir ett rejält kalas!
På söndag ska vi träffa några vänner som har flyttat till norrland men är på besök över helgen. Ska bli hur kul som helst, och roligt för Ingrid att få träffa Lily!

I nästa vecka händer det en del spännande saker. Jag ska på två arbetsintervjuer och håller mina tummar och tår att jag kommer att få något av jobben.


Nu ska vi kolla på Sopranos här, finns ingen bättre serie.

Ha en skön helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0