Ikea

Har precis kommit hem från ett besök från Ikea. Ikea tar verkligen musten ur en måste jag säga.
Vi hittade en jättefin garderob iallafall. Man kan aldrig ha för många garderober right  ?
Råkade till och med stöta på Ingvar Kamprad in real life. Det var inte fy skam :=)

Det var ren tur att vi fick in åbäket i bilden , som var 236 cm lång. Gissa om vi var trötta efter att ha burit på detta.
Nu sover lillan och jag ska ta en kopp té. Det har inte blivit så mycket bloggande på sistone. Delvis för att jag prioriterat annat och delvis för att jag varit helt slut på kvällen och bara ramlat i säng.

Imorgon ska jag träffa Jenny och det ska bli riktigt kul. Sen blir det plugg för hela slanten!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0