work work work

Imorgon får vi besök från Kina.
Ingrids farmor kommer hit och dom har aldrig träffats. Hon ska stanna här och bo i Ingrids rum dom kommande månaderna så idag ägnas dagen åt att fixa iordning lägenheten i toppskick. Mycket jobb väntas men resultatet kommer att bli jättebra ! Igår var vi för övrig på Ikea och handlade en del nödvändigheter. Det är helt otroligt jag får migrän varenda gång jag lämnar Ikea. Slår aldrig fel. Men igår var jag klok nog att ta med huvudvärkstabletter.
Vi har börjat få iordning Ingrids rum och det börjar bli riktigt mysigt. Fin lampa och matta och gardiner och massa annat trevligt ska pryda hennes rum.

Nu måste vi fortsätta här.

Ha en trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, vad spännande det ska bli när de får träffas för första gången! Jag kan tänka mig att farmor har längtat! =)

2010-03-29 @ 15:48:54
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0