Ingen brist på fantasi här inte.

Ny vecka och nya saker att ta itu.
 Fortfarande en massa skolarbete kvar som stressar mig. jag måste bli klar i tid.
Idag har jag bara suttit inne och skrivit på det sista som ska in innan fredag. Sen är jag klar. Längtar till vi kan åka till sommarstugan och bara ta det lugnt och  bada och leka. Men En Sak I Taget.

Idag  hämtade jag Ingrid på en stor vacker äng på vackra Bodal på Lidingö. Alla barnen stod mitt ute i gräset och och blåste maskrosor. Underbart att bo så nära naturen.


På den här bilden har Ingrid lagt sig i vovvens säng som för övrigt är nytvättad därav inget "påslakan" sen har hon tagit pappas musmatta som täcke.
Ja dom har då ingen brist på fantasi dom små! :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0