Minisemester

Dagen har gått undan känns det som.  Jag jobbade i några timmar på dagen sen bar det iväg att hämta Ingrid på dagis kl 15. På eftermiddagen har vi bakat muffins och ätit fläskfilé med potatisgratäng.

Nu har jag en lasagne i ugnen som ska bli morgondagens lunch.
Blir trött på att äta ute jämt plus att utbudet är hemskt dåligt där jag jobbar. Det blir oftast hamburgare eller att jag köper någon fryst soppa på Coop. Det tröttnar man på i längden.

Sitter och tittar på Grey's Anatomy men har kommit fram till jag har missat alldeles för många avsnitt så det känns rätt så meningslöst att ens försöka hänga med.

Jag har tagit en semesterdag på fredag och vi åker iväg till landet allihop imorgon kväll efter jobbet.


Bjussar på ett par bilder på Ingrid från ikväll innan läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0