Toppenhelg!

Vi har haft en skön helg.  I  fredags slutade vi tidigt allihop och handlade hem god mat och vin och tittade på Idol.
Igår var vi ute och fikade alla tre och köpe ett par julklappar och idag har vi haft besök från mormor & morfar och då bjöd jag på våfflor som uppskattades av alla!

Eftermiddagen spenderades på Ikea där vi inte var ensamma vill jag lova.
Vi hittade massor av fint till Ingrids rum. Smart förvaring är verkligen A & O.

Imorgon ska jag gå på två barnmodevisningar


Där jag bland annat ska få se nyheter från Molo, Polarn o pyret och Brio.
Sen en till modevisning på eftermiddagen där Beatrice Sjöberg visar upp Sobeas vårkollektion. Älskar mitt jobb!


Nu väntar sängen och en bra bok.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0