Didrikson Tignes


.




Den här veckan har kommit och gått känns det som. Det är otroligt vad fort det går.
Fredagar är en jätteskön dag för då slutar jag tidigt.
Strax ska jag gå och hämta Ingrid på dagis!

Jag beslöt mig för att vara tidig med att köpa vinteroverall till Ingrid i år för att vara på den säker på att vi (jag) får den vi vill ha.
Köpte en lila Didrikson Tignes overall. Den har fått bäst i test och allt, så nu är det verkligen upp till bevis!
Grymt snygg är den vilket fall som helst. Köpte en storlek 100. Då Ingrid var senast vi mätte henne hos BVC hela 99 cm lång. 16 kg väger hon också så hon är en rejäl bit. Jag ska då uppmärksamma er på att hon är 2 år gammal. Vart ska detta sluta ?

Pappan hennes är mutantlång och hela hans släkt så det förklarar väl saken. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0