Trötter

Det tog emot något oerhört mycket att gå upp 06:30 en lördag. Jag var tvungen att belägra mig i soffan med både kudde och täcke och låta Ingrid se på Bolibompa en stund. Det blev inte så värst mycket tittandes på tv. Det vart mest en massa " mamma kom och titta, jag är hungrig, vill kissa, mamma ska inte sova. Så jag kastade in handduken och gick upp. Efter en kaffe är man människa igen.

Men jag ska inte klaga. Imorgon är det min tur att ha sovmorgon.

Planen för dagen är att jag ska ta mig in till stan och köpa diverse olika saker som fattas här hemma. Känns rätt så meningslöst att ta med Ingrid då hon avskyr att gå på stan så hon får stanna hemma med pappa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0