Äventyrsbad

Nu får jag ta mig i kragen och skriva ett inlägg.

Bloggen har kommit i skymundan just för att annat prioriteras just nu. Att hitta på saker tillsammans med familjen och att försöka uttnyttja tiden som man har tillsammans med Ingrid.

Jobbar man mycket får man prioritera, och då blir oftast bloggen lidande.

Idag har vi haft en hel-dag tillsammans allihop. Först gick vi och badade i Eriksdalsbadet.
Det var en hel del folk vill jag lova. Men kul var det. Så det blir nog vår nya helgtradition. Att gå och bada tillsammans.

Sen gick vi och åt lunch, och svängde förbi mina föräldrars lägenhet, som för övrigt är bortresta, för att slappa där ett tag och låta Ingrid vila middag.

Skön dag helt enkelt.

Imorgon ska jag passa på att träna Shape på Sats, sen blir det att ta det lugnt.

Ha en fortsatt trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0