4/9-10






Veckan har gått i rasande fart och sen kommer helgen som man har längtat efter och att få krama om sin lilla tjej som man knappt hunnit träffa känns det som.

Hämtade Ingrid tidigt igår på dagis. Redan k 13:30.  det var verkligen helt otroligt kul att få möta henne i dörren och få se hennes förvånande min att det var mamma som kom och hämtade idag. Oftast är det pappa. Men fredagar är min "hämtdag."

Idag hade vi sovmorgon till halv nio sen cyklade jag iväg till gymmet och körde ett bodypump pass. Otroligt bra start på helgen, sen hem och leka med lillan , vi har cyklat, kört bil, lekt i sandlådan och gungat och spenderat en massa kvalitétid tillsammans.

Nu ska jag strax stänga igen datorn då det känns som jag är på väg att somna vilken sekund som helst.

Hoppas ni har en härlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0