Båttur på sjön

Idag har vi besökt Xianwu lake som ligger en kort bit utanför stan, Ca två stationer med metron.
Vi köpte sockervadd och en massa ballonger och begav oss ut på sjön i en liten motordriven båt. Vädret var underbart och ca 20 grader och helt klart för ovanlighetens skull.
Sen promenerade vi runt och gick vidare till en lekpark och sen iväg för att äta mat. Vi åt pasta allihop.
Har verkligen saknat riktig mat som man blir riktigt mätt av så pasta smakade ovanligt gott idag.
Ikväll har vi bara tagit det lugnt. Vi kände att dt behövdes efter att våra rutiner rubbats sen vi kom hit och idag är första dagen som Ingrid somnar i "normal" tid.
Nu ska jag själv gå och lägga mig. J ska upp tidigt imorgon för att jobba  nu är det slut med ledighet för hans del. Fast inte för mig och Ingrid som planerar att göra stan imorgon med farmor.
Har tyvärr glömt mitt minneskort till kameran därav brist på bilder men jag tog  några fina bilder idag med telefonen somnar tänker lägga upp lite senare.
Ha en fortsatt skön söndag! Snart midnatt här i Kina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0