Litet hjärta.

Har precis lyssnat på det lilla hjärtat som slår och slår.
Har nämligen köpt en fosterdoppler som jag använder då och då.
Det blir mycket mer verkligt när man hör och vet att det ligger en liten därinne.

Vecka 14 på måndag och jag säger precis som alla andra som väntar sitt andra barn att tiden bara rusar iväg.
Man har inte tid att stanna upp och tänka när man har en liten treåring som kräver full uppmärksamhet.

Haft en skön kväll förövrigt och ätit en god köttbit som var sådär perfekt mör samt med goda tillbehör.

Jag har börjat bli sugen på en massa konstigt som jag annars aldrig äter.

Leverpastej och små saltgrukor, saltiner med philadelphia. Saknar goda franska ostar så jag får nöja mig med det jag får äta. Annars har allt illamående lagt sig och jag äter det mesta med god aptit försöker att röra på mig och använder cykeln flitigt.

Imorgon blir det övernattning hos mormor och morfar för Ingrid och på söndag har vi anmält Ingrid till danskurs
Det är något Ingrid längtar efter kan jag säga.

"Är det snart dags för dansskola" Är standardfrågan. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0