Söndag

Tvätt tvätt och åter tvätt.
Tror alla småbarsföräldrar känner igen det där eviga tvättberget som aldrig ger med sig. Skönt att det snart är klart.

Varit ute och lekt med Greta hela eftermiddagen och tränat cykling. Vi har köpt en puttapåpinne som är grymt bra.
Har hört en del negativa rön om stödhjul så vi skippar dem.

Igår var Ingrid hos mormor och morfar hela dagen och lekte med kusinerna. Så jag och J passade på att åka iväg och göra lite nödvändig och onödig shopping. Det blir som vanligt mest saker till Ingrid.
Men lite smått till oss också. Just nu är jag på jakt efter en snygg höstjacka. Har spanat in Fjällräven Greenland som jag tycker är otroligt snygg och tidlös.


Nu ska jag lägga lilla barnet här hemma som vägrar lägga ifrån sig legot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0