Dagispremiär

Idag var fröken alldeles  uppspelt imorse. Glad och pigg och förväntansfull att  komma tllbaka till dagis efter sisådär 10 veckor.

Imorgon går jag in i vecka 29. Kan inte fatta att jag snart gått hela graviditeten. Det har gått otroligt fort den här gången och varit betydligt lättare kroppsligt denna gång.
Snällla säg att jag inte behöver äta upp dessa ord vid förlossningen...

Sen har vi börjat fundera på vagn till den lill*. Personligen är jag så fruktansvärt urless på Bugaboo men samtidigt vet jag att det är en riktigt bra och smidig vagn.
Men den här gången är jag lite mer sugen på nåt mer robust.

Typ Kronan, Brio eller Hesba. Teutonia har kommit med en trevlig modell som heter Be you som ska vara riktigt fin.
Vill helst av allt ha en mjuklift då jag tycker det förenklar otroligt mycket.

Vi får se vad det blir...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänk att det är så nära nu! Jag antar att ni inte har kollat kön, så spännande att få se vad det blir!



Angående vagn har vi en quinny freestyle 3xl och den är vi otroligt nöjda med! Svängbart framhjul som funkar jättebra i stan, men när man låser det så kan man köra i all terräng. Rullar jättebra! Så det kanske kan vara nåt att kika på?

2012-01-10 @ 23:24:15
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0