Helgen som var

Haft en jättemysig helg.
i lördags köpte vi skidor till Ingrid och Ingrid fick för första gången pröva att åka. Hon älskade det.
Själv åkte jag mycket skidor när jag var liten och tävlade även i skidor. Brorsan gick på skidgymnasium och tävlade på betydligt högre nivå. Kul att kunna introducera Ingrid i ett riktigt familjeintresse!

Söndagen spenderades också ute fast i pulkabacken. Hur mysigt som helst och skönt att det blivit lite ljusare så man kan vara ute längre.

Igår vart det vab för min del. Ingrid var lite förkyld men idag är hon på dagis och hur pigg som helst. förkylningar brukar gå fort över och hon har som tur var "peppar peppar" aldrig ätit penicillin. Hoppas att hon klarar sig utan det ett tag till.

Idag är vi 33 veckor gravid.

Känner mig ungefär lika pigg som vanligt. Förutom foglossningen och att inte kunna vända sig i sängen på natten.
Det känns som magen har sjunkit en aning.
Förra veckan var jag på besök hos mvc, då konstaterade bm att bebisen ligger i tvärläge. 
Hoppas innerligt att bebisen vill vända sig till nästa vecka.

Det sägs ju att andra barnet fixeras sig snabbare. Men jag vet inte vad jag ska tro om det.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0