En vecka kvar...

En vecka kvar till förlossningen.
Hur är dagsformen  ? Ganska pigg, betydligt piggare än när jag väntade Ingrid. Eller har man fått högre smärttröskel ?
Sover uruselt på natten och har svårt att hitta en skön position att sova på. Mycket förvärkar nattetid också som gör mer och mer ont men avtar efter ett tag.

Bebisen ligger fortfarande neråt med huvudet och på tisdag ska jag till min barnmorska igen. Undrar om detta blir min sista kontroll.. Tveksamt.

Ingrid föddes 9 dagar över tiden. Då gick jag bara och väntade och väntade nu tycker jag tiden går så otroligt fort att jag knappt hinner med.

Nu är ingrid och J på dans och kommer när som helst. Då vankas det Kinamat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0