Effektivitet

Jag önskar att jag vore mer effektiv. Vill hinna med så mycket men just nu är det mest fokus på vår lillgosse.
Idag har jag iofs hunnit med en timmes promenad till Brevik och tillbaks vilket var helt underbart. Lillgosen sov halva vägen och ville bli buren på hemvägen.
Det är så roligt att se två syskon som är helt olika varandra. Ingrid älskade att åka vagn och August gråter direkt jag lägger ner honom i den.








Älskar älskar min Looma Sino bärsjal. Kan verkligen rekommendera den till alla som har små nyfödingar eller som snart ska ha barn att skaffa en bums!


Kommentarer
Postat av: Monica

Vad fin bilden på båda barnen var! Syskonmys!

2012-05-16 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0