En liten update

Blogglusten har inte riktigt infunnit sig, trots att jag har en hel del att skriva om.
Vi håller oss ganska aktiva om dagarna jag och August. Passar på att träffa vänner och jag vågade mig till och med ut i 1,5 timme utan August tillsammans med en go vän som jag inte sett på länge och drack( hör och häpna) ett halvt glas vin.
Jag kommer definitivt göra om det snart, men kommer nog att vänta tills August är över året, för mitt egna lilla samvete och för att August är i en fas då han har ganska stor separationångest.
 
Det händer en hel massa med August just nu, han vill stå mest hela tiden och blir tokarg varje gång man försöker "sätta" honom ned. Han promenerar runt stödjer sig på möblerna och man märker att han är riktigt stark i benen. Det var han redan som nyfödd. Bvc-sjuksköterskan kommenerade till och med hans starka nedtill. Jag gissar på att han går inom en månad. Han är väldigt nyfiken och älskar att sitta ned och skruva och pilla på saker. Favoritleksaken är en klassisk popupleksak som han bara älskar.
 
Älskade Ingrid. Hon är verkligen världens finaste och snällaste och mest omtänksamma storasyster. Ingrid är i en sån fantastisk ålder just nu , nästan ingen trots utan väldigt foglig och lyssnar och pratar och skrattar hela dagarna. Man önskar att hon alltid skulle vara i en sån solskensperiod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0